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Inglés Básico “English Plus BBC”

Duración: 150 horas (Teoría + Práctica)

Descripción:

Curso de inglés diseñado por expertos lingüistas de la BBC de Londres y del Consejo de Europa. Se trata de un completo curso en el que un tutor virtual explica en castellano los diálogos y expresiones idiomáticas utilizadas por actores ingleses en un lenguaje gradual y progresivo que facilitará su comprensión. Con más de 2.300 ejercicios interactivos.

El curso ha sido diseñado tanto para personas que carecen de todo conocimiento del idioma inglés como para quienes ya tienen conocimientos básicos y necesitan repasarlos y ampliarlos.

Temario:

El curso comprende un total de 30 lecciones. En cada una de éstas el alumno contará con un libro, un dvd y un cd con explicaciones gramaticales en castellano y ejercicios interactivos.

  1. What’s your name?
  2. How are you?
  3. Can you help me?
  4. Left, right, straight ahead
  5. Where are they?
  6. What’s the time?
  7. What’s this? What’s that?
  8. I like it very much
  9. Have you got any wine?
  10. What are they doing?
  11. Can I have your name, please?
  12. What does she look like?
  13. No smoking
  14. It’s on the first floor
  15. Where’s he gone?
  16. Going away
  17. Buying things
  18. Why do you like it?
  19. What do you need?
  20. I sometimes work late
  21. Welcome to Britain
  22. Who’s that?
  23. What would you like to do?
  24. How can we get there?
  25. Where is it?
  26. What’s the date?
  27. Whose is it?
  28. I enjoy it
  29. How many and how much?
  30. What have you done?
Inglés profesional para turismo (MF1057_2)

Duración: 90 horas (Teoría)

Descripción:

Durante este curso el alumno adquirirá las habilidades lingüísticas y el vocabulario necesario para entender correctamente mensajes orales y escritos de una complejidad intermedia en Inglés. Al finalizar, el alumno será capaz de expresarse de forma fluida con los clientes y proveedores en un nivel intermedio, como debería hacerlo un profesional de la industria turística en las siguientes áreas: servicio y atención al cliente, colaboración con las agencias de viajes, oficinas de información turística, proveedores de transporte, ofertas de productos turísticos, resolución de quejas, etc.

Temario:

Commercial and administrative management of tourist services in English. (Part 1)

  1. Commercial and administrative management of tourist services – Guests and Tourists I
  2. Commercial and administrative management of tourist services – Guests and Tourists II
  3. Commercial and administrative management of tourist services – Receptionists & Hotel Workers I
  4. Commercial and administrative management of tourist services – Receptionists & Hotel Workers II
  5. Commercial and administrative management of tourist services – Dialogue Questions
  6. Commercial and administrative management of tourist services – Typical Situation
  7. Commercial and administrative management of tourist services – Further Dialogue Questions
  8. Commercial and administrative management of tourist services – Consolidation
  9. Commercial and administrative management of tourist services – Hotel Services I
  10. Commercial and administrative management of tourist services – Hotel Services II
  11. Commercial and administrative management of tourist services – Customer service and satisfaction I
  12. Commercial and administrative management of tourist services – Customer service and satisfaction II
  13. Commercial and administrative management of tourist services – Dialogue Questions
  14. Commercial and administrative management of tourist services – Typical Situation
  15. Commercial and administrative management of tourist services – Further Dialogue Questions
  16. Commercial and administrative management of tourist services – Consolidation
  17. Commercial and administrative management of tourist services – Typical Situation: Checking into a hotel
  18. Commercial and administrative management of tourist services – The Hotel. You’ve got mail
  19. Commercial and administrative management of tourist services – Typical Situation: Organising a convention
  20. Commercial and administrative management of tourist services – Course test 1

Presentation of tourist information in English. (Part 2)

  1. Presentation of tourist information – Negotiating Contracts for Online Provision I
  2. Presentation of tourist information – Negotiating Contracts for Online Provision II
  3. Presentation of tourist information – Giving Information to Tourists about Environmental Practice & Legislation I
  4. Presentation of tourist information – Giving Information to Tourists about Environmental Practice & Legislation II
  5. Presentation of tourist information – Dialogue Questions
  6. Presentation of tourist information – Formal Writing Practice. Arranging a Meeting
  7. Presentation of tourist information – Further Dialogue Questions
  8. Presentation of tourist information – Formal Writing Practice. Agreeing Contract Details
  9. Presentation of tourist information – Consolidation
  10. Presentation of tourist information – Everyday Communication in a Tourist Establishment
  11. Presentation of tourist information – Service Experience at The Highland Parks Hotel
  12. Presentation of tourist information – Dealing with an Accident & Insurance Claim I
  13. Presentation of tourist information – Dealing with an Accident & Insurance Claim II
  14. Presentation of tourist information – Dialogue Questions
  15. Presentation of tourist information – Further Dialogue Questions
  16. Presentation of tourist information – Food & Beverage Suppliers
  17. Presentation of tourist information – Problems with Delivery Suppliers
  18. Presentation of tourist information – Dialogue Questions
  19. Presentation of tourist information – Consolidation
  20. Presentation of tourist information – Typical Situation: Travel agency
  21. Presentation of tourist information – Tourism. You’ve got mail
  22. Presentation of tourist information – Channel Dexway
  23. Presentation of tourist information – Course test 2

Tourist customer service in English. (Part 3)

  1. Tourist customer service – Vocabulary for a Tourist I
  2. Tourist customer service – Vocabulary for a Tourist II
  3. Tourist customer service – Crew Members and Security I
  4. Tourist customer service – Crew Members and Security II
  5. Tourist customer service – Departures, Arrivals & Useful Terms I
  6. Tourist customer service – Departures, Arrivals & Useful Terms II
  7. Tourist customer service – Nautical Terminology I
  8. Tourist customer service – Nautical Terminology II
  9. Tourist customer service – Consolidation
  10. Tourist customer service – Typical Situation: Information Desk
  11. Tourist customer service – Booking A Railway Ticket For Advance Travel From An Agency
  12. Tourist customer service – An Agency With A Problem And Reporting Lost Property To A Station Guard
  13. Tourist customer service – Dialogue Questions
  14. Tourist customer service – Consolidation
  15. Tourist customer service – Train Transport. You’ve got mail
  16. Tourist customer service – Channel Dexway
  17. Tourist customer service – Course test 3
  18. Course summary test
Lengua extranjera profesional para la gestión administrativa en la relación con el cliente (MF0977_2)

Duración: 90 horas (Teoría)

Descripción:

El estudiante aprenderá el lenguaje necesario para llevar a cabo la comunicación empresarial esencial. Funciones tales como: el intercambio de información personal, la descripción del empleo, dar instrucciones, hacer un pedido, las expresiones de viaje básicas, etc. El alumno será capaz de comunicarse con fluidez oralmente y por escrito con clientes, colegas y otros interlocutores, atendiendo a sus necesidades, tanto en persona, por teléfono y por correo electrónico, con el fin de llevar a cabo las tareas administrativas pertinentes de manera eficiente.

Temario:

  1. Business Introductions
  2. A new colleague at work
  3. Email problems
  4. What do they do?
  5. Around the office I
  6. Purchasing Order
  7. International business
  8. Starting work – Where are the departments? (British version)
  9. Starting work – Where are the departments? (American version)
  10. A business lunch
  11. Company rules
  12. Working life
  13. Around the office II
  14. What’s my job?
  15. A busy day at the office
  16. Fire drill – There is a fire! (British version)
  17. Fire drill – There is a fire! (American version)
  18. Giving Instructions
  19. The company secretary
  20. Taking messages
  21. Where’s my pen?
  22. Where is the manager’s office?
  23. Responsibilities
  24. How many messages?
  25. Business trip
  26. Health and safety – An accident at work (British version)
  27. Memo
  28. Health and safety – An accident at work (American version)
  29. Leaflet
  30. How was the trip?
  31. Comparing companies
  32. He’s talking to the boss
  33. What time is the meeting?
  34. A guest at work
  35. My last job
  36. It isn’t working! (British version)
  37. It isn´t working! (American version)
  38. Computer software manual
  39. Office I
  40. Office II
  41. Office III
  42. Office IV
  43. Proof of Delivery & Fax
  44. Typical Situation. Office
  45. Asking for information
  46. Performance appraisal
  47. Job interview
  48. Around the office III
  49. An informal meeting
  50. Making an order
  51. Organising an agenda
  52. A trade fair – Watch out for your competitors (British version)
  53. A trade fair – Watch out for your competitors (American version)
  54. Buying and selling from catalogues / Writing a cheque
  55. Business correspondence
  56. Presenting a company
  57. Presentations
  58. Consultant
  59. Dealing with clients
  60. Complaints
  61. What went wrong?
  62. Choosing a conference venue
  63. Renting a car and van for a trade fair – Get good insurance (British version)
  64. Renting a car and van for a trade fair – Get good insurance (American version)
  65. Bills and Invoices
  66. Working away
  67. Can I take a message?
  68. How much?!
  69. Prices will go up
  70. From start to finish
  71. Review
  72. Taking a company to court – Is it worth it? (British version)
  73. Taking a company to court – Is it worth it? (American version)
  74. Writing a report
Alemán General

Duración: 400 horas (Teoría)

Descripción:

Se trata de un completo curso de Alemán que abarca todos los niveles ante los que un estudiante se puede encontrar. Desde un nivel básico en el que se carece de conocimientos hasta un nivel alto que adquiriremos una vez finalizado el curso.

En estos CD’s se nos presenta una serie de situaciones en las que tendremos que desenvolvernos, cada vez con un lenguaje más estructurado y complejo.

Temario:

Nivel Debutante

  1. Das sind Klaus und Monika
  2. Der geburtstag
  3. Peters familie
  4. Ein alter Freund
  5. Der weihnachtsmann kommt
  6. Der brief

Nivel Post-Debutante

  1. Ankunft in Berlin
  2. Die verabredung
  3. Wie komme ich…?
  4. Eine besondere wohnung
  5. ich nehme…
  6. Der schaufensterbummel oder “Ich möchte nichts kaufen!”

Nivel Pre-Intermedio

  1. Hobbys und traüme
  2. Was fehtl ihnen?
  3. Urlaubspläne
  4. Haben sie noch ein zimmer frei?
  5. Wie wird das wetter
  6. Über die grenze

Nivel Intermedio

  1. Der letxte schrei
  2. Kriminalität in der grobstadt
  3. Umwertverschmutzung
  4. Ein journalist diskutiert mit einer schülerin über einen artikel “Der computer wird pflicht (in der schule) im unterricht”
  5. Die presse in der brd
  6. Torismus und werkehr. In einem Reisebüro
Francés General

Duración: 400 horas (Teoría)

Descripción:

Se trata de un completo curso de Francés que abarca todos los niveles ante los que un estudiante se puede encontrar. Desde un nivel básico en el que se carece de conocimientos de Francés hasta un nivel alto que adquiriremos una vez finalizado el curso.

En estos CD’s se nos presenta una serie de situaciones en las que tendremos que desenvolvernos, cada vez con un lenguaje más estructurado y complejo.

Temario:

Niveau Debutant

  1. Le bureau de Monsieur Lefranc
  2. Dans la maison de Monsieur Lefranc a Vincennes
  3. Dans le jardin des Lefranc
  4. Le salon des Lefranc
  5. L’anniversaire de Julie
  6. La famille et les amis de Julie

Niveau Faux-Debutant

  1. Les Lefranc dineront au restaurant
  2. Un pique-nique au bord du lac
  3. L’apres-midi au bois de Vincennes
  4. Le marche a Vincennes
  5. La chambre de Paul
  6. Pierre, Valerie et Yoko au cafe

Niveau Pre-Intermediaire

  1. Au jardin du Luxembourg
  2. A la piscine
  3. Les vacances au bord de la mer
  4. Deux aimes d’enfance
  5. Une soiree a la comedie française
  6. Le vieux Paris, un peu d’histoire

Niveau Intermediaire

  1. En route puor l’aeroport
  2. Un accident de la circulation
  3. Les soldes dans un grnad magasin
  4. Le match de football
  5. En pleine nature
  6. En infraction

Niveau Avance

  1. Le 14 Juillet, la fete nationale
  2. Devant la television
  3. Les petites annonces
  4. Yoko redige une lettre
  5. Yoko a perdu ses papiers
  6. La reception d’adieu
Francés Profesional

Duración: 40 horas (Teoría)

Descripción:

A través de estos CD’s podremos aprender y practicar francés a nivel de negocios mediante distintas situaciones de la vida cotidiana que se plantearán a lo largo del curso.

Temario:

Francés para viajes

  1. La llegada al aeropuerto
  2. Cómo realizar reservas
  3. La estación
  4. La recepción del hotel
  5. El bar del hotel
  6. Cenando solo
  7. Conversar con extraños
  8. El restaurante
  9. La recepción y el bar
  10. La terraza del hotel
  11. El banco

Francés para negocios

  1. Enviar mensajes
  2. Conversar con desconocidos
  3. Preparando discursos
  4. Recibir mensajes
  5. Hablar por teléfono
  6. Preguntar si podemos enviar un fax
  7. Recepción de la compañía
  8. Cómo cerrar un discurso de negocios
Italiano General

Duración: 600 horas (Teoría + Práctica)

Descripción:

Completo curso sobre italiano dividido en tres niveles, con una duración aproximada de 200 horas cada uno. En este curso se clasifican las lecciones y las actividades por orden ascendente de dificultad; así descubre las lecciones de forma ordenada y realiza las actividades unas tras otras.

Se le propone perfeccionar las cuatro competencias fundamentales para dominar un idioma: escuchar, leer, escribir y hablar.

Temario:

Nivel Principiante:

Repasar los conocimientos básicos y comunicarse en situaciones elementales.

  1. Presentarsi
  2. Descriversi
  3. Numeri e alfabeto
  4. Date e ora
  5. Oggetti e animali
  6. Aggettivi
  7. L’arrivo in Italia
  8. Festa di benvenuto
  9. Orientarsi a Roma
  10. Chiedere la strada
  11. La vita quotidiana
  12. Al lavoro

Nivel Intermedio:

Mejorar los conocimientos adquiridos y comunicarse fácilmente en un país extranjero.

  1. La prima colazione
  2. Ordinare qualcosa
  3. Scegliere il menu
  4. Il vino e il dolce
  5. Prenotare una villa
  6. Vacanze estive
  7. Che tempo fa?
  8. Sotto la pioggia
  9. Cucinare
  10. Apparecchiare
  11. Divertirsi
  12. La musica

Nivel Avanzado:

Perfeccionar el dominio del idioma y comunicarse con fluidez en todas las situaciones cotidianas.

  1. In macchina
  2. In autostrada
  3. L’arrivo in aeroporto
  4. Benvenuti a bordo!
  5. Alla stazione
  6. In treno
  7. Passare la frontiera
  8. Al confine
  9. Trovare un albergo
  10. Una notte in albergo
  11. Visita della città
  12. Visita del castello

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